Plaćanje, reklamacije i štete

Plaćanje

Alterra Grupa izdaje račun po završetku izvršenog posla:

  • za jednokratna čišćenja, račun izdaje nakon izvršenog posla čišćenja;
  • za periodična ili svakodnevna čišćenja, račun izdaje mjesečno, po isteku mjeseca.

Reklamacije

U slučaju da nije zadovoljan obavljenim poslom, klijent o tome mora obavijestiti Alterra Grupu unutar 24 sata po završetku čišćenja. Reklamacije se prihvaćaju isključivo u pisanom obliku, poslanom na mail adresu Alterra Grupe ili poštom.

Ukoliko nije naveden realan razlog za kasno obavještavanje, za bilo kakav oblik prigovora Alterra Grupa ne može prihvatiti reklamaciju dostavljenu kasnije od navedenog roka za reklamaciju.

U slučaju reklamacije unutar 24 sata, klijent će omogućiti Alterra Grupi da pošalje djelatnika na istu lokaciju u svom prvom raspoloživom terminu te da završi posao na zadovoljstvo Klijenta. Ukoliko postoje okolnosti zbog kojih klijentu ne odgovara ili ne postoji mogućnost popravka, Alterra Grupa će ponuditi opciju umanjenja ugovorene cijene.

Alterra Grupa je oslobođena od odgovornosti za nedovršen posao u slučaju da čišćenje nije završeno zbog manjka tople vode ili nedostatka struje.

Štete

S obzirom na prirodu našeg posla, nezgode se događaju. Ukoliko nastane šteta uzrokovana radom djelatnika Alterra Grupe, molimo da nas se obavijesti unutar 48 sati nakon završetka poslova čišćenja. U protivnom ne možemo jamčiti nadoknadu štete.